HOGY CSINÁLTA STEVE JOBS?

Vajon miért van az, hogy az Apple egykori vezérigazgatója, Steve Jobs személyesen vett részt többezer állásinterjún?

Pontosan tudta, hogy a nem megfelelő emberek felvétele borzasztóan költséges, nem beszélve a meg nem keresett, kiesett bevételektől. Tudta, hogy a siker egyik kulcsa egy megbízható, lelkes, tenni-akaró csapat felépítése. Azok a cégek, akiknek “szupercsapatuk” van, azok hatékonyabbak, több munkát tudnak elvállalni, rövidebb határidőkkel tudnak dolgozni. Még egyszerűbben: Több bevétel, nagyobb terjeszkedés!

És tudod, mi a legszebb?
Neked is lehet ilyen csapatod!

ÚJ TOBORZÁSI MÓDSZEREK

Hogyan építsd fel a saját csapatod…

A munkaerőpiac megváltozott. Az, ami 20 éve jól működött, ma már nem sok eredményt hoz. A megfelelő emberek megtalálását egyszerűen nem sózhatod a HR-esedre. Miért? Mert azokat a tankönyv szerinti, őskövületi módszereket fogja használni, amelyek ma már nem működnek. Meg egyébként sem érdemes kiadni valami olyat, ami alapjaiban határozza meg a céged életképességét.

Gyere el az “Új toborzási módszerek” c. előadásunkra, és tudd meg, hogyan találhatod meg a hosszú távon is motivált, önálló munkatársakat!


A programról

1. A kiválasztás 4 szempontja. A “melléfogás-biztos” módszer, amivel tuti megtalálod a lojális, hatékonyan dolgozó, hozzáértő munkatársakat…

2. Hogyan mérhető pontosan a hatékonyság? Honnan tudod, hogy végül ki fog dolgozni, és ki nem?

3. Hogyan alkoss objektív képet a jelentkező személyiségéről? Egy interjú erejéig mindenki tudja a szép oldalát mutatni, de hogyan deríts fényt a valódi személyiségre?


4. Hazugságvizsgálat egyszerűen. Mi az egyetlen dolog, ami kiszűri a ködösítőket? Hogyan csökkentheted nullára annak kockázatát, hogy a “nagyon-nem-jó” embereket veszed fel?

Ez nem egy “meg-tudod-csinálni” motivációs tréning.
Azonnal, a gyakorlatban használható tudással fogsz hazamenni!

Az előadóról

Nemes-Nagy Szilvia vezetési és toborzási specialista. Összesen 34 éve oktat. 17 éve konzultáns, szervezetfejlesztési és vezetői képzéseket tart Magyarország mellett már Romániában is. Képzésein több mint 6000 vezető vett részt kb. 1500 cégtől.

Küldetése, hogy vezetők képzettek legyenek a szervezés, a toborzás és a személyzetkezelés terén úgy, hogy növelni tudják a cég termelékenységét, és ezáltal a morált. Célja, hogy egyre többen megtapasztalják, hogy lehet örömteli a vállalkozás.

Korábbi résztvevők mondták

„A Performia az egyik olyan profi tanácsadó cég, amely abban segít a munkaerő piacot, hogy a becsületes munkaadó, találkozzon a becsületes munkakeresővel. Képzéseinek és tréningjeinek az eredménye az, hogy ez a kapcsolat, hosszútávon is fennmaradjon a két fél között!”

Suba Lóránd

„Ha nem akarsz bekötött szemmel munkatársakat felvenni, akkor próbáld ki őket. Miután kipróbáltad, majd verni fogod a fejed a falba, hogy miért nem velük dolgozol évek óta :)"

Farkas Levente

„Nagyszerű emberek, nagyszerű technológia, nagyszerű eredmények. Ne hidd el, próbáld ki!”

Győri Sándor

Részletek

  • Helyszín: 1112 Budapest, Nevegy utca 15.
  • Időpont: 2020. március 24., 09:00 – 14:00
  • Jegyár: 19 990 Ft helyett 9 900 Ft + ÁFA

Töltsd ki az alábbi mezőket:

(A kitöltéssel elfogadom az adatkezelési tájékoztatót)